Oldalak

2012-02-14

Máktej | Fitt Nők blog


Na, megint egy izgalmas dologra találtam. Még soha nem hallottam a máktejről. Ez pont olyan meglepetés volt számomra, mint néhány éve a tejlekvár. Persze azt is kipróbáltam, pedig órákig kellett állni egy fazék tej fölött, amíg el nem érte a kellő sűrűséget. Eleinte nagyon féltem, hogy a rengeteg cukortól úgy odaég, hogy fazékkal együtt dobhatom a fenébe, de nem így lett. Egy isteni trutyit hoztam létre. Egy üvegben a hűtőben landolt és az egész család rájárt. Olyan volt, mint valami krémes tejkaramella, de még finomabb :)
Itt van egy érdekes tejlekvár recept: http://hedonism.hu/archives/2010/07/02/Tejlekvar_mandulaval/ , bár annak idején én nem ezt használtam.
De most meg ez a máktej :) izgalmas, ezt is kipróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése